Translate

2015. január 4., vasárnap

Kubai-gríz + Kubai koktél videó

Jó is lett volna, ha igazi kubai rummal készíthettem volna el. :) Csak halovány utánzatát sikerült megalkotni. Itt már viszont pontosabb az összetétel listája.


Fél liter tejet egy csipetnyi sóval feltettem főni.
Elővettem a mérleget és egy tálkát helyeztem rá. Tettem bele egy evőkanál lenmaglisztet és egy evőkanál zabpelyhet és ehhez annyi grízt szórtam, hogy 65 gr jöjjön ki és hozzákeveretem 40 gr kókuszcukrot, ami karamelles hangulatot adott a grízemnek.
A felforrt tejbe pár cseppnyi rumaromát tettem és hozzászórtam a cukros keveréket.
Puding állagúra főztem és két mélytányérba osztottam szét.
Juharszirupot öntöttem a tetejére, de csak egy teáskanálnyit épp csak az íze miatt.

A receptet Varga Gábor tejbegrízreceptje ihlette.

Egy ilyen koktéllal is kipróbálnám a receptet, aroma helyett:

2 megjegyzés: