Translate

2015. január 3., szombat

Bounty-gríz + Bounty reklám

Ma elrontottam egy rántottát. Ilyen is van. :( Úgyhogy annak a rémséges receptjét nem írom le. De készült más, ami jobban sikerült. És még mindig nem mértem a mennyiségeket. :( Csak nagyjából. Uh haladok.


Részletesen:
5 dl tejet nagy csipet sóval feltettem főni. Kb. 20 gr kókuszreszeléket, 1 ek kakaót és kb.45  gr grízt kb. 30 gr cukorral elkevertem és a felforrt tejhez szórtam fokozatosan és puding állagúra főztem kb. 3-4 perc alatt. 4 kis tálkába osztottam szét. Nekem sajnos nem volt elég édes, úgyhogy lehet, hogy 40 gr cukorral finomabb lett volna. De igen, megcsináltam és örültem neki, mert régóta kívántam a tejbepapit.

Röviden:
Tejet sóval forralok.
Kókuszreszeléket + grízt + kakaóport + cukrot elkeverek és beleszórok a tejbe.
Krémesre főzöm.

A receptet Varga Gábor tejbegrízreceptje ihlette.

Az igazi Bounty-t viszont semmi sem pótolhatja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése