Translate

2012. február 13., hétfő

Kekszes-tejfölös golyó / Kekszes-tejfölös gombóc

Kekszes-tejfölös golyó/gombóc

Sokan tudják rólam, hogy kekszes-tejfölös rajongó vagyok. Oda és vissza vagyok érte. Úgy gondoltam, hogy nagyon vágyok kekszes-tejfölösre, de igazán hamar szeretném megenni és nem egy éjszakát várni rá. Ekkor pattant ki a fejemből ez a finomság. Ez az alap, és ezt fogom majd kombinálni. Most nem tudok pontos adatokat közölni, majd legközelebb lemérem az arányokat, súlyokat.
Darált háztartási kekszet, kevés mézzel és tejföllel összekevertem az átlagos kókuszgolyónál lágyabb állagúra. Betettem a hűtőbe kb. 1 órára. A keksz jól beszívta a tejfölt. Gombócokat formáltam és kekszporban megforgattam és azonnal meg is ettük. Nem annyira fantasztikusan szuper, mint a sima kekszes-tejfölös, de így is isteni finom. Nyammíííííííííí

2 megjegyzés:

  1. De kár, hogy nem fotóztad..Nagyon fincsi lehet!

    VálaszTörlés
  2. Ha legközelebb elkészítem, akkor lefotózom és teszek fel képet. :)

    VálaszTörlés