Translate

2011. július 2., szombat

Ribizlis/Narancsos/Barackos - marcipánízű kekszes-tejfölös

Ribizlis/Narancsos/Barackos - marcipánízű kekszes-tejfölös

Gondolom mindenki ismeri ezt a mennyei finomságot, amit én legszívesebben átneveznék a magyarok sajttortájára, vagy takarékos sajttortára. Ez csak egy érdekesség, hogy hogyan dobtam fel. Most a ribizlist írom le, de a narancsos és a barackos is ugyanígy készült, csak színtelen tortazselével. A világ legfinomabb édessége. 850 gramm tejfölt kikevertem 1 evőkanál mandulaaromával és két evőkanál cukorral (szép halványzöld lett). Egy téglalap alakú tűzálló tál aljára lefekettem a háztartási kekszet egy sorban, erre reáöntöttem a krémet és a tetejét szépen befedtem keksszel. Annyi ribizlit borítottam rá, hogy ellepje és piros színű tortazselét öntöttem rá. Másnap szeleteltem. Hűűű. Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése