Translate

2011. október 30., vasárnap

Csirkés répával töltött cukkini

Csirkés répával töltött cukkini
Valami könnyed ételt kellett csinálnom, ami nem megterhelő. 5 db cukkinit kettévágtam, kikapartam a belsejét. Egy egész hagymát olajon megfonnyasztottam, hozzáadtam fél kg apróra vágott csirkemellet és megpirítottam. Ezután 2 db nagyobb répát megpucoltam, apróra vágtam és hozzádtam a kikapart cukkinibelsővel együtt a húshoz. Puhára pároltam az egészet. val, zsályával, kevés fokhagymakrémmel ízesítettem és hozzákevertem egy púpos evőkanálnyi lenmagot. 1 púpos evőkanálnyi lisztet szitáltam bele,  hogy összefogja a ragut. Az összes ragut jól megpúpozva visszatöltöttem a cukkinibe, amit egy fóliával fedett tepsire tettem és 10 dkg reszelt sajttal megszórtam. 180 fokon kb. fél órát sütöttem. Nagyon finom lett. Hmmm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése