Translate

2011. szeptember 16., péntek

Muzsikaszó sütéshez-főzéshez - Baptista Ifjúsági Tábor 2 - Felsőtárkány 2009 (14 db videó)

Bővebben az ifitáborokról: Baptistaifi

Eme bejegyzés a második része egy ifjúsági táboros dicsőítésnek és őszintén szólva, kicsit elfogult vagyok. :) Jobban tetszik a második rész, mint az első. Érdemes belehallgatni. Curtisnek csudaszép hangja van.

1, Ott fenn a mennyben, neked is van egy terv
2, Feladom, az életem én Uram!
3, Minden más lett
4, Nem érdekel, hogy mit mondanak rám
5, Vajon így van még, hogyha néped kér
6, Te vagy szerelme életemnek
7, Látlak, Uram trónodon ülve fennségben
8, Áldjátok Isten mindörökké tartó kegyelmét
9, Tudom honnan jöttem, tudom, hová megyek
10, Áldom szent neved, (B)
11, Csodás Isten, csodás ÚR vagy
12, Mózes állt fenn a sziklán
13, Hazataláltam a keresztnél
14, A dicsősség betölt mindent

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése